Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!

Latest topics
» Kezdő Dobások
Hétf. Aug. 14, 2017 4:25 pm by Albaron Papa

» Yennefer Merigold
Kedd Feb. 07, 2017 10:08 pm by Albaron Papa

» Yennefer Merigold
Kedd Feb. 07, 2017 9:53 pm by Yennefer Merigold

» A Bridemond-i Aréna
Kedd Feb. 07, 2017 8:17 pm by Nathalie Bridemond

» Nathalie Bridemond Lakása és irodája
Kedd Feb. 07, 2017 7:58 pm by Nathalie Bridemond

» 7,62x51 NL - Valuta Árfolyamok
Hétf. Feb. 06, 2017 10:36 pm by Albaron Papa

» Felszerelés Lista
Szer. Feb. 01, 2017 4:49 am by Albaron Papa

» Betegségek, Sérülések
Szer. Feb. 01, 2017 4:48 am by Albaron Papa

» Frakciók
Szer. Feb. 01, 2017 4:48 am by Albaron Papa

Top posting users this month

Chat

Statisztikák, és képzettségek magyarázata

Go down

Statisztikák, és képzettségek magyarázata

Témanyitás by Albaron Papa on Vas. Nov. 06, 2016 7:37 pm

Statisztikák:

Életerő: A karakter által elszenvedhető sérülések mennyisége.

Immunrendszer: A fertőzésekkel, és mérgekkel szembeni ellenállás. Ha az értéke eléri a nullát, a karakter Életereje kezd el tovább csökkenni.

Fizikai erőnlét: A nehéz tárgyak mozgatásában van szerepe, illetve a pusztakezes harc, az ütő és vágó fegyvereknél pedig hozzá adódik a Támadó értékhez.

Állóképesség: Minél magasabb ez az érték, annál jobban bírja az adott karakter a megterhelést. Harc esetén az ütő fegyverekkel történő támadáa során a Fizikai erőnlét negyedével csökken az értéke. Ha az Álló képesség értéke eléri a nullát, a karakter elájul, és cselekvés képtelenné válik. ( Minden körben 1 pontot regenerálódik a harc közben is. )

Reflexek: A kocka dobásos harcok esetén ez az érték dönti el, hogy melyik fél kezd. Ha a Reflex pontok mennyisége a duplája, vagy több, mint az ellenfélé az adott karakter egy körön belül kétszer támadhat. [ Maximum! ]

Védelem: A Védelem pontok határozzák meg, hogy mennyi sérülést képes egy karakter elviselni, mielőtt az Életereje csökkenne.

Támadó érték: Egy támadás esetén bevitt sebzés értékét mutatja. ( FIGYELEM! A pusztakezes, ütő és vágó fegyverek esetén a Támadó értékhez hozzá adódnak a Fizikai erőnlét pontjai is. )

Képzettségek:

Minden karakter rendelkezhet valamilyen szintű képzettséggel az összes ágazatból, viszont csak egy főágat lehet választani, az összes többi képzettség maximális szintje 50. Ezt csak a fő ág haladhatja meg. Kivételt képez természetesen a Barkácsolás/Kézügyesség, mely egy alapvető képzettség mindenki számára.

Mechanika: A Mechanikai szaktudás értéke. Minél magasabb szinten van, annál bonyolultabb tárgyak, és eszközök összerakásához ért a Karakter

Orvostan: Az Orvoslásban való jártasság értéke. Minél magasabb valakinek a tudása ezen a területen, annál hatékonyabban tudja ellátni a sérüléseket, kezelni a betegségeket/mérgezéseket, esetlegesen megműteni valakit.

Tudomány: A Tudományban való jártasság teszi lehetővé a kölünböző orvosságok, mérgek, tudatmódosító, pirotechnikai, stb szerek megalkotását, illetve a letűnt korok technikai vívmányainak megfelelő használatát, javítását.

Barkácsolás/Kézügyesség: A Barkácsolás/Kézügyesség egy alapvető készség minden karakter számára, mely szükséges a különböző tárgyak/eszközök össze rakásához, nagyobb precizitást igénylő műveletek végrehajtásához. Lényegtelen, hogy milyen szaktudással rendelkezik egy adott karakter, ha ennek az értéke alacsonyabb, nem képes végrehajtani a műveletet.
avatar
Albaron Papa
Admin

Hozzászólások száma : 77
Tapasztalati Pont : 154
Join date : 2016. Sep. 05.

Adatlap
Frakció: Túlélő
Képzettségek:
KépzettségekKépzettség szintje
Mechanika150
Orvostan150
Tudomány150
Barkácsolás/Kézügyesség150

Statisztika:
StatisztikaÉrtékek
Karakter Szint
Életerő
Immunrendszer
Fizikai erőnlét
Állóképesség
Reflexek
Védelem
Támadó érték
7,62x51 Nato Lőszer

Felhasználó profiljának megtekintése http://albaron.hungarianforum.com

Vissza az elejére Go down

Vissza az elejére


 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.