Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!

Latest topics
» Kezdő Dobások
Hétf. Aug. 14, 2017 4:25 pm by Albaron Papa

» Yennefer Merigold
Kedd Feb. 07, 2017 10:08 pm by Albaron Papa

» Yennefer Merigold
Kedd Feb. 07, 2017 9:53 pm by Yennefer Merigold

» A Bridemond-i Aréna
Kedd Feb. 07, 2017 8:17 pm by Nathalie Bridemond

» Nathalie Bridemond Lakása és irodája
Kedd Feb. 07, 2017 7:58 pm by Nathalie Bridemond

» 7,62x51 NL - Valuta Árfolyamok
Hétf. Feb. 06, 2017 10:36 pm by Albaron Papa

» Felszerelés Lista
Szer. Feb. 01, 2017 4:49 am by Albaron Papa

» Betegségek, Sérülések
Szer. Feb. 01, 2017 4:48 am by Albaron Papa

» Frakciók
Szer. Feb. 01, 2017 4:48 am by Albaron Papa

Top posting users this month

Chat

Statisztikák, és képzettségek magyarázata

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down

Statisztikák, és képzettségek magyarázata

Témanyitás by Albaron Papa on Vas. Nov. 06, 2016 7:37 pm

Statisztikák:

Életerő: A karakter által elszenvedhető sérülések mennyisége.

Immunrendszer: A fertőzésekkel, és mérgekkel szembeni ellenállás. Ha az értéke eléri a nullát, a karakter Életereje kezd el tovább csökkenni.

Fizikai erőnlét: A nehéz tárgyak mozgatásában van szerepe, illetve a pusztakezes harc, az ütő és vágó fegyvereknél pedig hozzá adódik a Támadó értékhez.

Állóképesség: Minél magasabb ez az érték, annál jobban bírja az adott karakter a megterhelést. Harc esetén az ütő fegyverekkel történő támadáa során a Fizikai erőnlét negyedével csökken az értéke. Ha az Álló képesség értéke eléri a nullát, a karakter elájul, és cselekvés képtelenné válik. ( Minden körben 1 pontot regenerálódik a harc közben is. )

Reflexek: A kocka dobásos harcok esetén ez az érték dönti el, hogy melyik fél kezd. Ha a Reflex pontok mennyisége a duplája, vagy több, mint az ellenfélé az adott karakter egy körön belül kétszer támadhat. [ Maximum! ]

Védelem: A Védelem pontok határozzák meg, hogy mennyi sérülést képes egy karakter elviselni, mielőtt az Életereje csökkenne.

Támadó érték: Egy támadás esetén bevitt sebzés értékét mutatja. ( FIGYELEM! A pusztakezes, ütő és vágó fegyverek esetén a Támadó értékhez hozzá adódnak a Fizikai erőnlét pontjai is. )

Képzettségek:

Minden karakter rendelkezhet valamilyen szintű képzettséggel az összes ágazatból, viszont csak egy főágat lehet választani, az összes többi képzettség maximális szintje 50. Ezt csak a fő ág haladhatja meg. Kivételt képez természetesen a Barkácsolás/Kézügyesség, mely egy alapvető képzettség mindenki számára.

Mechanika: A Mechanikai szaktudás értéke. Minél magasabb szinten van, annál bonyolultabb tárgyak, és eszközök összerakásához ért a Karakter

Orvostan: Az Orvoslásban való jártasság értéke. Minél magasabb valakinek a tudása ezen a területen, annál hatékonyabban tudja ellátni a sérüléseket, kezelni a betegségeket/mérgezéseket, esetlegesen megműteni valakit.

Tudomány: A Tudományban való jártasság teszi lehetővé a kölünböző orvosságok, mérgek, tudatmódosító, pirotechnikai, stb szerek megalkotását, illetve a letűnt korok technikai vívmányainak megfelelő használatát, javítását.

Barkácsolás/Kézügyesség: A Barkácsolás/Kézügyesség egy alapvető készség minden karakter számára, mely szükséges a különböző tárgyak/eszközök össze rakásához, nagyobb precizitást igénylő műveletek végrehajtásához. Lényegtelen, hogy milyen szaktudással rendelkezik egy adott karakter, ha ennek az értéke alacsonyabb, nem képes végrehajtani a műveletet.
avatar
Albaron Papa
Admin

Hozzászólások száma : 77
Tapasztalati Pont : 154
Join date : 2016. Sep. 05.

Adatlap
Frakció: Túlélő
Képzettségek:
KépzettségekKépzettség szintje
Mechanika150
Orvostan150
Tudomány150
Barkácsolás/Kézügyesség150

Statisztika:
StatisztikaÉrtékek
Karakter Szint
Életerő
Immunrendszer
Fizikai erőnlét
Állóképesség
Reflexek
Védelem
Támadó érték
7,62x51 Nato Lőszer

Felhasználó profiljának megtekintése http://albaron.hungarianforum.com

Vissza az elejére Go down

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére


 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.