Belépés

Elfelejtettem a jelszavam!

Latest topics
» Kezdő Dobások
Hétf. Aug. 14, 2017 4:25 pm by Albaron Papa

» Yennefer Merigold
Kedd Feb. 07, 2017 10:08 pm by Albaron Papa

» Yennefer Merigold
Kedd Feb. 07, 2017 9:53 pm by Yennefer Merigold

» A Bridemond-i Aréna
Kedd Feb. 07, 2017 8:17 pm by Nathalie Bridemond

» Nathalie Bridemond Lakása és irodája
Kedd Feb. 07, 2017 7:58 pm by Nathalie Bridemond

» 7,62x51 NL - Valuta Árfolyamok
Hétf. Feb. 06, 2017 10:36 pm by Albaron Papa

» Felszerelés Lista
Szer. Feb. 01, 2017 4:49 am by Albaron Papa

» Betegségek, Sérülések
Szer. Feb. 01, 2017 4:48 am by Albaron Papa

» Frakciók
Szer. Feb. 01, 2017 4:48 am by Albaron Papa

Top posting users this month

Chat

Tudnivalók a Karakter Alkotáshoz

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Go down

Tudnivalók a Karakter Alkotáshoz

Témanyitás by Albaron Papa on Szomb. Nov. 05, 2016 5:21 pm

Karakter alkotás négy alap lépése:


  1. A három kezdő kockával dobni, hogy megtudd milyen jellemzővel, képzettséggel, és felszereléssel fogsz útnak indulni.
  2. A dobott eredménynek megfelelően megalkotni a karakter Előtörténetét.
  3. Adatlap megalkotása
  4. Túlélni


Előtörténet Minta:

Név: A karakter neve
Becenév: Ahogy álltalában szólítani szokták.
Életkor: Ide elég egy szám Pl.: 37
Nem: Értelem szerűen Férfi/Nő

Tulajdonságok:
Pár mondatban elég jellemezni a megalkotni kívánt karaktert. Elsősorban a külsőre fókuszálva. Milyen magas, testalkatú, haj-szem-bőr szín, különleges ismertető jelek. Másod sorban a karakter belső tulajdonságairól lenne szó, mint példaul eléggé szószátyár, retteg a víztől, stb.

Előtörténet:
Ide azért ne egy-két mondat kerüljön, de a lényeg, hogy meg lehessen ismerni eddigi életének körülményeit. Hogy, hogyan sikerült felcseperednie ebben a poszt apokaliptikus világban, az esetlegesen magyarázatot igénylő (kocka dobással szerzett) tulajdonságának kialakulásáról, kezdő felszerelésének megszerzéséről, és hogy miért is indult útnak. Maximális hossz nincs, de aki egy kisebb regényt ír, ne csodálkozzon, hogy ha 10 perc múlva nincs még elfogadva bár egy Adminisztrátor belekezdett az ET ellenőrzésébe.



Adatlap Minta:

Név:
Becenév:
Életkor:
Nem:
Jellemző: (Ami kocka dobás alapján kijött.)

Életerő: 50
Immunrendszer: 50
Fizikai erőnlét: 4
Állóképesség: 4
Reflexek: 4

Mentális állapot:
Betegségek:
Függőségek:

Védelem: 0
Támadó érték: 2

Mechanika: ---
Orvostan: ---
Tudomány: ---
Barkácsolás/Kézügyesség: ---

Felszerelés:


Támadó és Védelmi érték kiszámítása:

Támadó értékek:

A támadó értékek kiszámítása függ a használni kívánt fegyver fajtájától.

Példa:

Távolsági fegyverek:

XY Karakter egy 1911 Colt pisztolyt használ, ami értelem szerűen távolsági fegyvernek minősül.

Egy 9mm-es 1911 Colt pisztoly 15 Sebzés ponttal rendelkezik. Ebben az esetben a támadó értékünk megegyezik a fegyver sebzéspontjával.

Közelharci fegyverek:

XY Karakter ha fejszével ront neked, és 4-es a Fizikai erőnléte. Illetve ha 7-es Fizikai erőnléttel rendelkezik.

Pusztakezes harc esetén Fizikai erőnlétünk megegyezik a Támadó értékünkkel.

A Fejsze 5 Sebzésponttal rendelkezik. Ebben az esetben viszont már nem csak a használt fegyver sebzéspontja az ami a támadó értékünket meghatározza. Közelharci fegyvereknél a Fizikai erőnlétünk pontjai is meghatározó szereppel rendelkeznek, ugyanis hozzá adódik a Támadó értékünkhöz.

Támadó érték: Fegyver sebzéspont + Fizikai erőnlét.

Ha XY 4-es Fizikai erőnléttel rendelkezik, a Támadó értéke: 5 + 4 = 9 Támadó érték.

Ha viszont XY 7-es Fizikai erőnléttel rendelkezik, a Támadó értéke: 5 + 7 = 12 Támadó érték.

Védelmi értékek:

A védelmi érték a ruházattól függ, és annak alapanyagától. (A táskák nem számítanak bele.)
Egyszerűsítés végett az összegzést ITT tekinthetitek meg, hogy mivel számoljatok.

Szövet anyag: 1 Védelmi érték
Bőr: 3 Védelmi érték
Alumínium: 4 Védelmi érték
Kevlár szövet: 6 Védelmi érték
Vas: 7 Védelmi érték
Acél: 8 Védelmi érték
Aldarónium szövet: 11 Védelmi érték

Példa:

1,
Usanka 1 Védelmi érték
Mellény 1 Védelmi érték
Póló 1 Védelmi érték
Túranadrág 1 Védelmi érték
Sport cipő 1  Védelmi érték
Házi készítésű hátizsák ( Közepes ) 0 Védelmi érték

Összes Védelmi érték: 5 Pont

2,
Bőr Kalap 3 Védelmi érték
Kendő 1 Védelmi érték
Bőrkabát 3 Védelmi érték
Farmer nadrág 1 Védelmi érték
Katonai bakancs 3 Védelmi érték
Nagy Hátizsák 0 Védelmi érték

Összes Védelmi érték: 11 Pont
avatar
Albaron Papa
Admin

Hozzászólások száma : 77
Tapasztalati Pont : 154
Join date : 2016. Sep. 05.

Adatlap
Frakció: Túlélő
Képzettségek:
KépzettségekKépzettség szintje
Mechanika150
Orvostan150
Tudomány150
Barkácsolás/Kézügyesség150

Statisztika:
StatisztikaÉrtékek
Karakter Szint
Életerő
Immunrendszer
Fizikai erőnlét
Állóképesség
Reflexek
Védelem
Támadó érték
7,62x51 Nato Lőszer

Felhasználó profiljának megtekintése http://albaron.hungarianforum.com

Vissza az elejére Go down

Előző téma megtekintése Következő téma megtekintése Vissza az elejére

- Similar topics

 
Permissions in this forum:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.