Belépés
Legutóbbi témák
Top posting users this month
No user |
Chat
Tudnivalók a Karakter Alkotáshoz
1 / 1 oldal
Tudnivalók a Karakter Alkotáshoz
Karakter alkotás négy alap lépése:
Előtörténet Minta:
Név: A karakter neve
Becenév: Ahogy álltalában szólítani szokták.
Életkor: Ide elég egy szám Pl.: 37
Nem: Értelem szerűen Férfi/Nő
Tulajdonságok:
Pár mondatban elég jellemezni a megalkotni kívánt karaktert. Elsősorban a külsőre fókuszálva. Milyen magas, testalkatú, haj-szem-bőr szín, különleges ismertető jelek. Másod sorban a karakter belső tulajdonságairól lenne szó, mint példaul eléggé szószátyár, retteg a víztől, stb.
Előtörténet:
Ide azért ne egy-két mondat kerüljön, de a lényeg, hogy meg lehessen ismerni eddigi életének körülményeit. Hogy, hogyan sikerült felcseperednie ebben a poszt apokaliptikus világban, az esetlegesen magyarázatot igénylő (kocka dobással szerzett) tulajdonságának kialakulásáról, kezdő felszerelésének megszerzéséről, és hogy miért is indult útnak. Maximális hossz nincs, de aki egy kisebb regényt ír, ne csodálkozzon, hogy ha 10 perc múlva nincs még elfogadva bár egy Adminisztrátor belekezdett az ET ellenőrzésébe.
Adatlap Minta:
Név:
Becenév:
Életkor:
Nem:
Jellemző: (Ami kocka dobás alapján kijött.)
Életerő: 50
Immunrendszer: 50
Fizikai erőnlét: 4
Állóképesség: 4
Reflexek: 4
Mentális állapot:
Betegségek:
Függőségek:
Védelem: 0
Támadó érték: 2
Mechanika: ---
Orvostan: ---
Tudomány: ---
Barkácsolás/Kézügyesség: ---
Felszerelés:
Támadó és Védelmi érték kiszámítása:
Támadó értékek:
A támadó értékek kiszámítása függ a használni kívánt fegyver fajtájától.
Példa:
Távolsági fegyverek:
XY Karakter egy 1911 Colt pisztolyt használ, ami értelem szerűen távolsági fegyvernek minősül.
Egy 45mm-es 1911 Colt pisztoly 15 Sebzés ponttal rendelkezik. Ebben az esetben a támadó értékünk megegyezik a fegyver sebzéspontjával.
Közelharci fegyverek:
XY Karakter ha fejszével ront neked, és 4-es a Fizikai erőnléte. Illetve ha 7-es Fizikai erőnléttel rendelkezik.
Pusztakezes harc esetén Fizikai erőnlétünk megegyezik a Támadó értékünkkel.
A Fejsze 5 Sebzésponttal rendelkezik. Ebben az esetben viszont már nem csak a használt fegyver sebzéspontja az ami a támadó értékünket meghatározza. Közelharci fegyvereknél a Fizikai erőnlétünk pontjai is meghatározó szereppel rendelkeznek, ugyanis hozzá adódik a Támadó értékünkhöz.
Támadó érték: Fegyver sebzéspont + Fizikai erőnlét.
Ha XY 4-es Fizikai erőnléttel rendelkezik, a Támadó értéke: 5 + 4 = 9 Támadó érték.
Ha viszont XY 7-es Fizikai erőnléttel rendelkezik, a Támadó értéke: 5 + 7 = 12 Támadó érték.
Védelmi értékek:
A védelmi érték a ruházattól függ, és annak alapanyagától. (A táskák nem számítanak bele.)
Egyszerűsítés végett az összegzést ITT tekinthetitek meg, hogy mivel számoljatok.
Szövet anyag: 1 Védelmi érték
Bőr: 3 Védelmi érték
Alumínium: 4 Védelmi érték
Kevlár szövet: 6 Védelmi érték
Vas: 7 Védelmi érték
Acél: 8 Védelmi érték
Aldarónium szövet: 11 Védelmi érték
Példa:
1,
Usanka 1 Védelmi érték
Mellény 1 Védelmi érték
Póló 1 Védelmi érték
Túranadrág 1 Védelmi érték
Sport cipő 1 Védelmi érték
Házi készítésű hátizsák ( Közepes ) 0 Védelmi érték
Összes Védelmi érték: 5 Pont
2,
Bőr Kalap 3 Védelmi érték
Kendő 1 Védelmi érték
Bőrkabát 3 Védelmi érték
Farmer nadrág 1 Védelmi érték
Katonai bakancs 3 Védelmi érték
Nagy Hátizsák 0 Védelmi érték
Összes Védelmi érték: 11 Pont
- A három kezdő kockával dobni, hogy megtudd milyen jellemzővel, képzettséggel, és felszereléssel fogsz útnak indulni.
- A dobott eredménynek megfelelően megalkotni a karakter Előtörténetét.
- Adatlap megalkotása
- Túlélni
Előtörténet Minta:
Név: A karakter neve
Becenév: Ahogy álltalában szólítani szokták.
Életkor: Ide elég egy szám Pl.: 37
Nem: Értelem szerűen Férfi/Nő
Tulajdonságok:
Pár mondatban elég jellemezni a megalkotni kívánt karaktert. Elsősorban a külsőre fókuszálva. Milyen magas, testalkatú, haj-szem-bőr szín, különleges ismertető jelek. Másod sorban a karakter belső tulajdonságairól lenne szó, mint példaul eléggé szószátyár, retteg a víztől, stb.
Előtörténet:
Ide azért ne egy-két mondat kerüljön, de a lényeg, hogy meg lehessen ismerni eddigi életének körülményeit. Hogy, hogyan sikerült felcseperednie ebben a poszt apokaliptikus világban, az esetlegesen magyarázatot igénylő (kocka dobással szerzett) tulajdonságának kialakulásáról, kezdő felszerelésének megszerzéséről, és hogy miért is indult útnak. Maximális hossz nincs, de aki egy kisebb regényt ír, ne csodálkozzon, hogy ha 10 perc múlva nincs még elfogadva bár egy Adminisztrátor belekezdett az ET ellenőrzésébe.
Adatlap Minta:
Név:
Becenév:
Életkor:
Nem:
Jellemző: (Ami kocka dobás alapján kijött.)
Életerő: 50
Immunrendszer: 50
Fizikai erőnlét: 4
Állóképesség: 4
Reflexek: 4
Mentális állapot:
Betegségek:
Függőségek:
Védelem: 0
Támadó érték: 2
Mechanika: ---
Orvostan: ---
Tudomány: ---
Barkácsolás/Kézügyesség: ---
Felszerelés:
Támadó és Védelmi érték kiszámítása:
Támadó értékek:
A támadó értékek kiszámítása függ a használni kívánt fegyver fajtájától.
Példa:
Távolsági fegyverek:
XY Karakter egy 1911 Colt pisztolyt használ, ami értelem szerűen távolsági fegyvernek minősül.
Egy 45mm-es 1911 Colt pisztoly 15 Sebzés ponttal rendelkezik. Ebben az esetben a támadó értékünk megegyezik a fegyver sebzéspontjával.
Közelharci fegyverek:
XY Karakter ha fejszével ront neked, és 4-es a Fizikai erőnléte. Illetve ha 7-es Fizikai erőnléttel rendelkezik.
Pusztakezes harc esetén Fizikai erőnlétünk megegyezik a Támadó értékünkkel.
A Fejsze 5 Sebzésponttal rendelkezik. Ebben az esetben viszont már nem csak a használt fegyver sebzéspontja az ami a támadó értékünket meghatározza. Közelharci fegyvereknél a Fizikai erőnlétünk pontjai is meghatározó szereppel rendelkeznek, ugyanis hozzá adódik a Támadó értékünkhöz.
Támadó érték: Fegyver sebzéspont + Fizikai erőnlét.
Ha XY 4-es Fizikai erőnléttel rendelkezik, a Támadó értéke: 5 + 4 = 9 Támadó érték.
Ha viszont XY 7-es Fizikai erőnléttel rendelkezik, a Támadó értéke: 5 + 7 = 12 Támadó érték.
Védelmi értékek:
A védelmi érték a ruházattól függ, és annak alapanyagától. (A táskák nem számítanak bele.)
Egyszerűsítés végett az összegzést ITT tekinthetitek meg, hogy mivel számoljatok.
Szövet anyag: 1 Védelmi érték
Bőr: 3 Védelmi érték
Alumínium: 4 Védelmi érték
Kevlár szövet: 6 Védelmi érték
Vas: 7 Védelmi érték
Acél: 8 Védelmi érték
Aldarónium szövet: 11 Védelmi érték
Példa:
1,
Usanka 1 Védelmi érték
Mellény 1 Védelmi érték
Póló 1 Védelmi érték
Túranadrág 1 Védelmi érték
Sport cipő 1 Védelmi érték
Házi készítésű hátizsák ( Közepes ) 0 Védelmi érték
Összes Védelmi érték: 5 Pont
2,
Bőr Kalap 3 Védelmi érték
Kendő 1 Védelmi érték
Bőrkabát 3 Védelmi érték
Farmer nadrág 1 Védelmi érték
Katonai bakancs 3 Védelmi érték
Nagy Hátizsák 0 Védelmi érték
Összes Védelmi érték: 11 Pont
Albaron Papa- Admin
- Hozzászólások száma : 78
Tapasztalati Pont : 154
Join date : 2016. Sep. 05.
Adatlap
Frakció: Túlélő
Képzettségek:Képzettségek Képzettség szintje Mechanika 150 Orvostan 150 Tudomány 150 Barkácsolás/Kézügyesség 150
Statisztika:Statisztika Értékek Karakter Szint Életerő Immunrendszer Fizikai erőnlét Állóképesség Reflexek Védelem Támadó érték 7,62x51 Nato Lőszer
1 / 1 oldal
Engedélyek ebben a fórumban:
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
|
|
Kedd Május 01, 2018 3:14 pm by Albaron Papa
» Yennefer Merigold
Kedd Feb. 07, 2017 10:08 pm by Albaron Papa
» Yennefer Merigold
Kedd Feb. 07, 2017 9:53 pm by Yennefer Merigold
» A Bridemond-i Aréna
Kedd Feb. 07, 2017 8:17 pm by Nathalie Bridemond
» Nathalie Bridemond Lakása és irodája
Kedd Feb. 07, 2017 7:58 pm by Nathalie Bridemond
» 7,62x51 NL - Valuta Árfolyamok
Hétf. Feb. 06, 2017 10:36 pm by Albaron Papa
» Felszerelés Lista
Szer. Feb. 01, 2017 4:49 am by Albaron Papa
» Betegségek, Sérülések
Szer. Feb. 01, 2017 4:48 am by Albaron Papa
» Frakciók
Szer. Feb. 01, 2017 4:48 am by Albaron Papa